۱۴۰۲/۱۱/۰۱

تنظیم URL اختصاصی برای سیستم تیکتینگ هلپیکال

تمامی مشتریان نرم افزار هلپ دسک و تیکتینگ هلپیکال، چه آن دسته از سازمان هایی که از سرویس های ابری هلپیکال استفاده می کنند و چه مجموعه هایی که از نسخه محلی این محصول ایرانی بهره می برند، قادر به استفاده از این نرم افزار تیکتینگ و هلپ دسک بر روی آدرس اینترنتی دلخواه خود می باشند.

شایان ذکر است که راه اندازی اولیه نرم افزار هلپیکال در ابتدا به صورت پیش فرض بر روی دامنه helpical.ir و به شکل یک Subdomain صورت می پذیرد، اما بلافاصله پس از نصب اولیه نرم افزار، امکان تغییر این آدرس به دامنه اختصاصی شما وجود خواهد داشت. در ادامه، روند انجام این کار را با هم مرور خواهیم کرد.

  • برای اعمال تغییرات آدرس اینترنتی نرم افزار هلپیکال، وارد پنل مشتریان نرم افزار شده و با حساب کاربری خود لاگین کنید.
  • از منوی سمت راست، گزینه سفارش های من را پیدا کرده و بر روی آن کلیک کنید تا لیست لایسنس های خریداری شده شما برایتان به نمایش در آید. گزینه سفارش های من در نوار سمت راست صفحه با علامت سبد خرید مشخص شده است.
  • در صفحه جدیدی که برای شما باز می شود، لیست سفارشات یا به عبارتی لایسنس های خریداری شده شما به نمایش در می آید. بر روی لایسنس مورد نظر خود کلیک کنید تا به صفحه اختصاصی آن لایسنس وارد شوید.
  • جزئیات لایسنس شما هم اکنون به نمایش در آمده است. مطابق تصویر زیر، بر روی تب تنظیمات دامنه کلیک کنید. همانطور که مشاهده می کنید، تنظیمات فعلی شما بر روی آدرس سیستمی است. برای استفاده از آدرس اختصاصی، سوئیچ آدرس اختصاصی را فعال نمایید.
  • با فعال کردن گزینه آدرس اختصاصی، تنظیمات DNS مورد نیاز در سمت چپ صفحه به شما نمایش داده می شوند که می باید در ابتدا نسبت به اعمال کردن آنها اقدام کرده و سپس، آدرس دلخواه خود را در کادر نمایش داده شده در تصویر بالا وارد نمایید. اگر همه چیز به درستی انجام شده باشد، با فشردن دکمه بررسی و ثبت، درخواست شما برای تغییر آدرس به سوی سرورهای هلپیکال ارسال شده و تغییر آدرس شما از حالت سیستمی به اختصاصی صورت خواهد پذیرفت. دقت نمایید که در حین این تغییرات، آدرس قدیمی شما به مدت کوتاهی از دسترس خارج خواهد شد و به محض اتمام عملیات فنی، پیام راه اندازی سرویس در آدرس جدید برای شما ارسال خواهد گردید.

در هلپیکال، با افتخار، همراه شما تا رسیدن به بالاترین دستاوردهای سازمانی خواهیم بود...