۱۴۰۱/۱۰/۱۴

حذف مراجعات حضوری با سیستم تیکتینگ هلپیکال

ویروس کرونا، به ویژه در نوع جدید خود که همان سویه دلتا نامیده می شود این روزها باعث بروز مشکلاتی جدی در تمامی جوامع دنیا و کشور عزیزمان ایران شده است. ابتلای روزانه هزاران نفر به این ویروس و مرگ و میر ناشی از آن منجر به از هم پاشیدن بسیاری از زندگی ها، کسب و کارها و شاید به زودی رکود شدید اقتصادی در کشورمان گردد. فارغ از ماجراهای مرتبط با وظایف دولت و مسئولین از یک سو، و ساده انگاری ها و کم توجهی های هموطنانمان نسبت به پیشگیری از ابتلا به این بیماری، بی توجهی مدیران سازمان ها و شرکت های مختلف به حذف یا کاهش مراجعات حضوری شهروندان را می توان دلیل عمده و جدی دیگری برای شیوع بیشتر این بیماری و افزوده شدن به آمار مبتلایان به آن بر شمرد.

سویه دلتا کرونا نرم افزار تیکتینگ هلپیکال کاهش مراجعات حضوری

سیستم تیکتینگ هلپیکال، راه حلی حرفه ای برای کاهش مراجعات حضوری در دوره شیوع کرونا

گسترش فناوری اطلاعات و وجود زیرساخت های اینترنتی در کشور باعث گردیده است که محصولات دانش بنیان و نوین ایرانی بیش از پیش در دوران مواجهه با مشکلات به کمک بهبود شرایط برآیند. نرم افزار تیکتینگ هلپیکال به عنوان بنیانگذار این گونه از نرم افزارها در کشور با سبک ارائه به شیوه ابری یک محصول دانش بنیان است که طی سالیان مختلف فعالیت خود مورد اطمینان و استفاده مجموعه های متنوعی از جمله شرکت های خصوصی، دانشگاه ها و سازمان های مختلف در سرتاسر کشور قرار گرفته است. این نرم افزار با ماهیت مبتنی بر وب بودن خود کلیه کاربران را قادر خواهد ساخت تا بدون نیاز به خروج از منزل و در هر لحظه از شبانه روز بتوانند نسبت به ثبت درخواست ها، پیگیری و پاسخ به آنها در سازمان ها و کسب و کارهای مورد نظر خود اقدام نمایند تا از این طریق طریق بتوان به قطع زنجیره شیوع کرونا کمک نمود.

کاربردهای سامانه تیکتینگ هلپیکال در سازمان ها و کسب و کارها

با توجه به امکان تعریف واحدهای سازمان مختلف در نرم افزار تیکتینگ هلپیکال، می توان از این سامانه نرم افزاری دانش بنیان در تمامی سازمان ها و کسب و کارها با هدف ارائه خدمات و دستیابی به امکانات زیر استفاده نمود:

  • پشتیبانی آنلاین مشتریان و ارباب رجوع
  • رسیدگی به شکایات
  • پرسش و پاسخ و ارائه مشاوره اینترنتی
  • گردش کار و مدیریت وظایف
  • اتوماسیون اداری به صورت برون سازمانی و درون سازمانی

اما در کنار کاربردهای مختلف نرم افزار تیکتینگ هلپیکال، دستاوردهای مهم این محصول برای سازمان ها و کسب و کارها نیز جزو مسائل مهم دیگری هستند که نظر مدیران را به خود جلب خواهند نمود:

  • کاهش هزینه های انجام مکاتبات به صورت کاغذی
  • افزایش شفافیت در عملکرد پرسنل 
  • مستندسازی کلیه ارتباطات بین ارباب رجوع (مشتریان) و پرسنل
  • اطلاع دقیق از عملکرد واحدهای سازمانی و پرسنل و دریافت گزارشات آماری واقعی از آن
  • اخذ تصمیمات مدیریتی بهتر و دقیق تر مبتنی بر داده های آماری 
  • افزایش رضایتمندی مشتریان و ایجاد تصویری منسجم و حرفه ای از سازمان در اذهان عمومی

اگر شما نیز به عنوان یکی از مدیران ارشد سازمان ها یا شرکت های خصوصی تمایل دارید تا همین امروز با نرم افزار تیکتینگ هلپیکال آشنا شده و از این ابزار بومی برای ایجاد شرایط تسهیل شده ویژه همکاران و مشتریان و ارباب رجوع خود استفاده نمایید، از شما دعوت می نماییم تا با مشاهده فیلم های آموزشی موجود در سایت با نحوه ثبت سفارش این محصول آشنا شوید. به علاوه، همکاران ما همواره آمادگی دارند تا خدمات مشاوره ای خود به شما سروران را برای انتخاب هر چه بهتر یک سامانه مدیریت درخواست و پشتیبانی آنلاین مناسب ارائه نمایند.