۱۴۰۱/۱۰/۱۴

کاربرد سامانه تیکتینگ برای شرکت های دیجیتال مارکتینگ

قبل از آنکه بخواهیم راجع به کاربرد های سامانه تیکتینگ هلپیکال برای شرکت های ارائه دهنده ی خدمات دیجیتال مارکتینگ صحبت کنیم بهتر است اول تعریف کلی دیجیتال مارکتینگ و دیجیتال مارکتر را بازگو کنیم. 

دیجتال مارکتینگ چیست؟

تعریف کلی دیجیتال مارکتینگ به زبان خود دیجتال مارکتر ها اینگونه است "ارائه هدفمند از ابزارهای دیجیتال و سنجش و بهبود مستمر آنها برای جذب و حفظ مشتری." 
در واقع اینطور می توانیم بگوییم که به کسب و کارها کمک می کند تا فروش یا ارائه خدمات در بستر های دیجیتال به بهترین حالت ممکن انجام شود.  

نرم افزار تیکتینگ

دیجیتال مارکتر کیست؟

یک دیجیتال مارکتر با توجه به هدف و بودجه ی در نظر گرفته شده ی شرکت در جهت معرفی هر چه بیشتر برند یا جذب مشتریان از همه ی کانال های ممکن استفاده می نماید و با درنظر گرفتن شاخص کلیدی عملکرد (KPI) ، بازدهی هر یک از کمپین های مختلف را اندازه گیری و ارزیابی می کند و با نتایج بدست آمده بهترین راه را بر می گزیند. این کانال ها عبارتند از: 

  1.  آنالیز و تحلیل 
  2. ایمیل مارکتینگ
  3. انتشار ریپورتاژ
  4. تبلیغات کلیکی
  5. تبلیغات در شبکه های اجتماعی 
  6. ارسال پوش نوتیفیکیشن 
  7. تبلیغات در گوگل 
  8. بهینه سازی موتور های جستجو 
  9.  مدیریت شبکه های اجتماعی و تحلیل آنها 

آژانس های دیجیتال مارکتینگ ابزارهای حوزه ی کاریشان را به دو بخش آفلاین و آنلاین تقسیم می کنند که بنا به شرایط، هرکدام را مورد استفاده قرار می دهند.
ارائه خدمات در این شرکت ها غالبا بصورت پکیج یا موضوعی انجام می گردد و با توجه به کانال های گفته شده در قسمت بالا میتوان به این نکته اشاره کرد که شرکتهای دیجیتال مارکتینگ عموما با طیف گسترده ای از مشتریان با موضوعات متفاوت روبرو هستند که می خواهیم از دو جهت کاربرد نرم افزار تیکتینگ را مورد بررسی قرار دهیم. 

آژانس های دیجیتال مارکتینگ و دیجیتال مارکتینگ


1. تیکتینگ؛ نرم افزار مدیریت درخواست های مشتریان

پاسخگویی مناسب و به موقع به مشتریان و مخاطبین همواره از نکاتی است که برای هر کس به خصوص مدیران شرکت ها و کسب و کارها حائز اهمیت است. به همین دلیل، همواره سعی می شود تا بهترین ابزارها برای انجام این موضوع در نظر گرفته شوند. در بین این ابزارها، راه حل های نرم افزاری همیشه جایگاه ویژه ی خود را داشته اند. 
باوجود تنوع در ارائه خدمات بازاریابی دیجیتال ممکن است مشتریان قبل از انتخاب پکیج مورد ‌‌نظر‌شان نیاز به درخواست مشاوره، پیشنهاد، نظر و... داشته باشند. با استفاده از نرم افزار تیکتینگ هلپیکال امکان دسته بندی موضوعی و مشتریان وجود دارد؛ کاربران قابلیت این را دارند که فایل مورد نظرشان را به بخش مرتبط با موضوع ارسال نمایند. 
براین اساس اگر مشتری به عنوان مثال نیاز به کسب مشاوره یا ارسال نظر به شرکت را داشته باشد مدیریت با تعریف کردن بخش مشاوره میتواند یک ارتباط دوطرفه ایجاد کند که امکان پاسخگویی به صورت لحظه ای برای کاربران را فراهم نماید و تمام این مکاتبات در بستری منسجم نگهداری و انجام می شود. 

2. تیکتینگ؛ نرم افزار مدیریت ارتباطات درون سازمانی

با استفاده از سیستم تیکتینگ قادر خواهید بود تا دپارتمان ها و بخش های شرکت مانند مدیریت، فروش، تولید محتوا، گرافیک، واحد فناوری اطلاعات، پشتیبانی و ...را تعریف کرده و پرسنل و کاربران هر یک را به آن اختصاص دهید.  با این روش کاربران راه های بهتری برای ثبت درخواست خود دارند. 
درنتیجه از این پس بدون نیاز به مراجعه های حضوری به بخش های دیگر کلیه کاربران سامانه تیکتینگ قادر خواهند بود تا نسبت به ثبت نظرات خود برای بخش های مختلف اقدام نموده، از نتیجه درخواست های قبلی خود مطلع شوند و به درخواست های دریافتی از سایر کاربران پاسخ دهند. همچنین امکان کنترل عملکرد پرسنل هم برای مدیریت وجود دارد.